Ireneusz Wyrwa - studia w katowickiej Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego odbył w klasie organów prof. Juliana Gembalskiego w latach 1994-1999 uzyskując dyplom z wyróżnieniem. Jego nauczycielem był też Marek Toporowski (klawesyn). Doskonalił swoje umiejętności uczestnicząc w wielu mistrzowskich kursach interpretacji muzyki organowej prowadzonych przez światowej sławy wirtuozów tego instrumentu.
Jest laureatem dwóch ogólnopolskich konkursów organowych: we Wrocławiu (I nagroda, 1994) oraz w Rumii (II nagroda, 1996). W roku 2000 zdobył II nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Organowym im. Feliksa Nowowiejskiego w Poznaniu.
Jako solista i kameralista koncertował w ramach wielu festiwali muzycznych w kraju i za granicą. Występował również z renomowanymi orkiestrami symfonicznymi (Wielka Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, Filharmonia Poznańska, Filharmonia Lubelska). Jego dorobek artystyczny uzupełniają produkcje płytowe oraz nagrania archiwalne dla Polskiego Radia i Telewizji Polskiej.
Jest adiunktem w Instytucie Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, gdzie prowadzi klasę organów. Wykłada także na Papieskim Wydziale Teologicznym w Warszawie. Działa jako organizator życia muzycznego oraz konsultant w zakresie historycznego i współczesnego budownictwa organowego.
Od 2002 roku pełni funkcję organisty Sanktuarium św. Andrzeja Boboli w Warszawie.
Grzegorz Lalek urodził się w 1975 r. w Warszawie. Ukończył studia w warszawskiej Akademii Muzycznej w klasie skrzypiec Sławomira Tomasika. W 1997 r. otrzymał wyróżnienie na Międzynarodowym Konkursie Tadeusza Wrońskiego na Skrzypce Solo, a w roku 1998 (wraz ze swoim kwartetem smyczkowym) wyróżnienie na Międzynarodowym Konkursie Zespołów Kameralnych im. K. Bacewicza. Uczestniczył w mistrzowskich kursach prowadzonych przez Simona Standage’a i Antona Stecka.
W roku 2002 dokonał premierowego nagrania utworu Mariana Sawy Largo na skrzypce i organy. W 2004 r. nagrał płytę poświęconą twórczości kameralnej Josepha Gabriela Rheinbergera, a w roku 2007 – Koncert na skrzypce amplifikowane Weroniki Ratusińskiej. Jako muzyk sesyjny wziął udział w realizacji ponad 50 płyt z muzyką klasyczną, rozrywkową i filmową.
Jako skrzypek-kameralista współtworzy kilka zespołów (Xerxes Strings, Kwartet Kwadrat, The New Art Ensamble, Ensemble de Narol, kwartet FOURmalina, Machina del Tango), które prowadzą aktywną działalność nagraniową i koncertową. Jest członkiem i współzałożycielem grupy Tangata Quintet, z którą nagrał płyty: z muzyką Astora Piazzolli (2004) i polskimi tangami (2005).
Gra również na skrzypcach barokowych koncertując z wieloma zespołami specjalizującymi się w stylowym wykonawstwie muzyki dawnej (Musicae Antiquae Collegium Varsoviense, Concerto Polacco, Harmonologia, Il Tempo, Kleine Cammer-Musique, Musicalia, Sonorus Quartet). Na instrumentach z epoki wykonuje repertuar obejmujący okres od wczesnego baroku do wczesnego romantyzmu ze szczególnym uwzględnieniem pierwiastka wirtuozowskiego (m.in. Sonaty H.I.F.Bibera, Koncerty skrzypcowe W.A.Mozarta , Koncert „Wojskowy“ K.Lipińskiego).
Cezary Konrad – perkusista, kompozytor, aranżer, absolwent Akademii Muzycznej w Warszawie w klasie perkusji prof. Stanisława Skoczyńskiego. Przez czytelników miesięcznika Jazz Forum – uznawany za najlepszego polskiego perkusistę jazzowego według rankingu Jazz Top, nieprzerwanie od roku 1992.
Cezary Konrad występował i nagrywał z wieloma znakomitymi postaciami polskiej sceny jazzowej, miedzy innymi Filipem Wojciechowskim, Anną Marią Jopek, Leszkiem Możdżerem, Zbigniewem Namysłowskim, Tomaszem Stańko oraz z zagranicznymi muzykami takimi jak Karrin Allyson, Randy Brecker, Deborah Brown, Mino Cinelu, Joe de Franco, Volker Greve, Gary Guthman, Omar Hakim, Paul Imm, Didier Lockwood, Pat Metheny, Nippy Noya, Susan Weinert.
Od roku 2006 Cezary Konrad występuje również z koncertami solowymi, podczas których w sposób niezwykle widowiskowy prezentuje publiczności magiczny świat instrumentów perkusyjnych. Projekt koncertów solowych wywodzi się z wieloletnich doświadczeń Cezarego jako pedagoga, wykładowcy i prowadzącego zajęcia na wielu warsztatach muzycznych zarówno na terenie Polski jak i Europy.
Wśród wielu nagród i wyróżnień Cezarego Konrada – na uwagę zasługują: Nagroda „Mateusza” im. Mateusza Święcickiego przyznana przez Program III Polskiego Radia oraz Stypendium im. Krzysztofa Komedy przyznane przez Ministerstwo Kultury i Sztuki, a ostatnio Wyróżnienie dla Najlepszego Muzyka Perkusyjnego 2006 w kategorii „Perkusista Jazz/Latin/ Funk” wg ankiety czytelników czasopisma „Top Drummer”. Na swoim koncie ma ponad 70 nagranych płyt. Współpracuje z Warszawską Grupą Perkusyjną oraz z Polską Orkiestrą Radiową.