21 marca
Maciej MALEŃCZUK – „PSYCHOdancing“
Maciej Maleńczuk – śpiew, gitara, Maciej Muraszko – perkusja, Andrzej Laskowski – gitara basowa, Kuba Frydrych – gitara, Grzegorz Stasiuk – instrumenty klawiszowe
Dancing zawsze kojarzył się z tanią potańcówką przy średniej jakości hitach. Maleńczuk postanowił nieco zmienić to spojrzenie. Nagrał piosenki oczywiście do tańczenia, ale i równocześnie wziął na warsztat przeboje z repertuaru Niemena, Młynarskiego i Klenczona. Dołożył do tego jeszcze nowe wersje własnych kompozycji i niczym porządny wodzirej trzymający cały czas fason, serwuje muzykę zagraną z pomysłem, dowcipem i klasą.
22 marca
Katarzyna GRONIEC – „WISZĄCE OGRODY JUŻ SIĘ PRZEŻYŁY“
Katarzyna Groniec – śpiew, Łukasz Damrych – instrumenty klawiszowe, Robert Szydło – gitara basowa, Łukasz Sobolak – perkusja, Bartek Miarka – gitara
Piosenki niosące wielki ładunek energetyczny i emocjonalny. Złożona z nich opowieść prowadzi widza-słuchacza przez pełne namiętności ludzkie życia, smutno-zabawne, wulgarne, wyzywające, niewinne. Życia, dla których wspólnym mianownikiem wciąż pozostaje nadzieja, że gdzieś jest piękno, za którym tęsknimy, że w każdym człowieku, niespodziewanie możemy odkryć świetlistość i dobro, którego - zważywszy na okoliczności, w jakich poznajemy bohaterów - nie spodziewamy się zobaczyć. W entuzjastycznej nadekspresji i szaleństwie, w szepcie na granicy słyszalności, w gorzkiej prawdzie, czasem w lekkości bytu, a czasem tylko we wspólnym poszukiwaniu
wiszących ogrodów znajdujemy nas samych.
23 marca
Wojciech WAGLEWSKI – Voo Voo – „NOWA PŁYTA”
Wojciech Waglewski – gitary, śpiew, Mateusz Pospieszalski – saksofony, baryton, Karim Martusewicz – gitara basowa, Michał Bryndal – perkusja
„Nowa płyta” to muzyczna historia porównywalna z dobrą audycją radiową, w której to trafnie dobrane szczegóły tworzą niezapomnianą całość i szczególny błysk. Zapomnijmy tu o rockowej suicie, tudzież żonglerce artystycznej, czy post-produkcyjnej. Wsłuchajmy się lepiej w dialog bezpośrednio sąsiadujących ze sobą utworów, gdzie obok prawdziwej kompetencji artystycznej znać humor, luz i zespołową, niekłamaną radość grania. Płynie z niej takie właśnie, jasne przesłanie.